Badosa, Jodar i Munar s'acomiaden de l'Obert d'Austràlia
Perden en segona ronda contra la russa Selekhmeteva, el txec Mensik i el noruec Ruud
L'Obert d'Austràlia continua quedant-se sense representants espanyols. Ja només Alcaraz, Davidovich i Munar resistixen en el torneig.
Els últims a abandonar-lo han sigut Paula Badosa i Rafa Jodar. La catalana, única representant espanyola femenina que quedava, ha perdut en segona ronda contra la russa Selekhmeteva per un doble 6-4.
No ha pogut tampoc Rafa Jodar, un dels referents a futur del tenis espanyol, contra Jakub Mensik i la seua potència de braços. El madrileny ha caigut en tres sets per 6-2, 6-4 i 6-4.
Ha completat un dia per a l'oblit Jaume Munar. El balear ha perdut en tres sets contra el noruec Ruud. Tot i que ha aconseguit posar en problemes el seu rival, la gran efectivitat amb la seua treta ha impossibilitat una reacció de Munar.
Divendres tornen a entrar en competició Alcaraz i Davidovich. El primer jugarà contra el francés Corentin Moutet. El segon contra el nord-americà Tommy Paul.
Més llegit
-
Els bombers informen la jutgessa de la dana que Emergències és responsable del control del cabal en rius i barrancs
-
Les impactants imatges del túnel de l'AP-7 negat a Pilar de la Horadada: cotxes atrapats i conductors amb l'aigua al coll
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
El Consorci de Compensació d'Assegurances rep vora 5.900 peticions d'indemnització per la dana a la Comunitat Valenciana
-
La Generalitat eleva a 41 els pobles afectats per l'última dana i amb ajudes urgentes
-
Jorge Suárez, subdirector d'Emergències el 29-O, deixa el càrrec a petició pròpia