Arranca la Volta a Castelló 2019
Amb una etapa de 138 km i Jonathan Couanon com a vencedor.
L'edició 37 de la Volta a Castelló ha començat amb una etapa que ha eixit d'Orpesa, amb arribada a la mateixa població. Un total de 120 corredors han pres l'eixida per a fer front a un recorregut de 138 quilòmetres.
La introducció del port puntuable de Cabanes, de segona categoria, no ha sigut molt transcendental: diversos intents a nivell individual no han aconseguit obrir més de 15 segons de diferència respecte al pilot, que s'ha mantingut unit al pas per Cabanes.
Ha sigut a l'alt de la Mirona, de tercera categoria, quan uns 30 corredors han obert un buit superior al mig minut, en el qual destacaven E. Sánchez (de l'equip Lizarte) i J. Fuertes (de l'equip UC Mònaco).
Després s'ha format una nova escapada de huit corredors, en la qual ha destacat el guanyador d'aquesta primera etapa, Jonathan Couanon (de l'equip Aix-en-Provence), que ha entrat en solitari per la línia de meta, amb un temps de 03:09:49.
Més llegit
-
Les ajudes de la dana del govern, la Generalitat i els ajuntaments queden exemptes de tributar en la renda
-
Una setmana sense aigua en una urbanització de Pego
-
Les famílies dels menors abusats en un col·legi de Torrent celebren que s’haja reobert la investigació
-
Espí s'aferra a la permanència
-
Investiguen l'atracament amb ostatges d'una sucursal bancària a Benetússer
-
Trump afirma que l’Iran ha contactat amb els EUA: “Volen arribar a un acord passe el que passe”