Arón Canet fitxa per l'equip de Sito Pons per a 2022
Competirà durant dues temporades en Moto 2
El pilot de Corbera (Ribera Baixa) Arón Canet serà un dels nous fitxatges de l'escuderia que dirigeix l'excampió mundial espanyol Sito Pons en la categoria de Moto2, a partir de 2022.
Canet, que competirà almenys durant dues temporades en Moto 2, va debutar en 2020 en la categoria amb l'Aspar Team i una Boscoscuro i en el seu palmarés esportiu suma un subcampionat del món de Moto3, una tercera posició en la classificació general també en Moto3, amb un total de 6 victòries i 17 podis, a més de dos podis de Moto2.
El de Corbera ha explicat que creu que "ha arribat el moment" de separar els camins amb l'Aspar Team i que vol acabar aquesta temporada "de la millor manera possible per a donar les satisfaccions que es mereixen".
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Dimitix un enginyer d'Anthropic i exdesenvolupador de ChatGPT: "La IA podria matar-nos a tots a finals de la dècada"