Alcaraz no consuma la remuntada contra Norrie a Cincinnati
La seua pròxima parada serà el US Open, Grand Slam en què l'any passat es va descobrir com una de les grans promeses del tenis mundial
Carlos Alcaraz quasi fa un miracle a Cincinnati, quan remuntava un 7-6 i 4-1 advers en el segon set, però ha acabat caient en el set definitiu contra el britànic Cameron Norrie i s'acomiada del torneig de Cincinnati en els quarts de final.
El tenista murcià havia aconseguit un trencament d'avantatge per a escapar-se 3-1 en la tercera mànega, però ha acabat rendint-se per primera vegada en quatre duels enfront de l'anglés després d'una batalla de més de tres hores.
Malgrat la derrota, Alcaraz s'ha acomiadat de la pista central ovacionat pel públic local, al qual ha delectat amb un partit d'alt nivell però li ha faltat lucidesa per a completar la remuntada.
És la quarta derrota de la temporada en els Masters 1000 per a Alcaraz, amb 17 victòries que li van permetre coronar-se a Miami i a Madrid i convertir-se en l'únic jugador capaç de guanyar més d'un torneig d'aquesta categoria en 2022.
Norrie, número 11 del món, avança a la segona semifinal de la seua carrera i lluitarà aquest dissabte per la final contra el croat Borna Coric, botxí de Rafa Nadal i Roberto Bautista.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
Més vist
Més escoltat
-
25.03.2026 | 90 minuts
-
Capítol 2: L'experiència ja ho és tot: com les marques creen relacions memorables
-
24.03.2026 | Les notícies del migdia
-
25.03.2026 | ContrÀpunt
-
24.03.2026 | ContrÀpunt
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor