2.500 atletes participen en la Carrera Solidària de la Creu Roja
Amb l'arribada de la primavera, València acumula curses populars que cada edició tenen més acceptació.
Les carreres solidàries tenen cada vegada més èxit i, amb la primavera, València s'ha convertit en l'escenari de nombroses proves d'aquest tipus. Aquest cap de setmana, per exemple, 2.500 persones han participat en la sisena edició de la Carrera Solidària de la Creu Roja, que ha transcorregut per l'Albereda i Blasco Ibáñez.
Segons l'organització, es tracta d'una prova que ja està consolidada, i que cada edició registra un nombre major de participants. Corredors experts, amateurs, i també famílies senceres, han completat els cinc quilòmetres de la cita de hui, animats especialment pel caràcter benèfic de l'activitat.
Es tracta d'una carrera 100% solidària, ja que tot el que es recapte es destinarà a ajudar famílies de València en risc d'exclusió social. A més, s'han instal·lat diferents punts de recollida d'aliments al costat de la meta.
La de hui és un exemple més de l'èxit de les curses solidàries. La Carrera de la Dona, la 10K femenina o la Volta a Peu de Caixa Popular, que se celebrarà el 19 de maig, demostren que la combinació d'esport i solidaritat sumen cada vegada més seguidors.
Més llegit
-
Les deu localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
El centre de salut de la Coma reobri l’atenció primària este dimarts amb un reforç de seguretat
-
Entre la borrasca atlàntica i l'anticicló europeu
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
05.04.2026 | Valencia CF - Celta de Vigo
-
05.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"