L'última plaça de les semifinals d'escala i corda se la jugaran el trio de Montserrat i el de Vila-real
El trio de Dénia es queda sense opcions de jugar les semifinals del campionat
La victòria del trio de Montserrat —format per Marc, Jesús i Guillermo— d'aquest diumenge contra l'equip de Dénia, deixa el segon equip —format per Pere Roc II, Félix i Conillet— sense opcions de poder jugar les semifinals del campionat d'escala i corda.
Una partida que sí que classifica matemàticament Genovés II, Nacho i Álvaro Gimeno i amb la qual ja només queda un equip per classificar a la fase final.
Serà aquest divendres, en la partida que enfrontarà precisament el trio de Montserrat contra el de Vila-real al trinquet Salvador Sagols de la localitat de la Plana Baixa.
En cas de guanyar els locals, hi accedirien com a tercers. Si succeïra al contrari, aquests quedarien eliminats i els de Montserrat hi passarien com a quarts.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs