L'última plaça de les semifinals d'escala i corda se la jugaran el trio de Montserrat i el de Vila-real
El trio de Dénia es queda sense opcions de jugar les semifinals del campionat
La victòria del trio de Montserrat —format per Marc, Jesús i Guillermo— d'aquest diumenge contra l'equip de Dénia, deixa el segon equip —format per Pere Roc II, Félix i Conillet— sense opcions de poder jugar les semifinals del campionat d'escala i corda.
Una partida que sí que classifica matemàticament Genovés II, Nacho i Álvaro Gimeno i amb la qual ja només queda un equip per classificar a la fase final.
Serà aquest divendres, en la partida que enfrontarà precisament el trio de Montserrat contra el de Vila-real al trinquet Salvador Sagols de la localitat de la Plana Baixa.
En cas de guanyar els locals, hi accedirien com a tercers. Si succeïra al contrari, aquests quedarien eliminats i els de Montserrat hi passarien com a quarts.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
Més vist
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Panorama | Eixir a la fresca, l'abandonament de terres de cultiu i el futur de la central nuclear de Cofrentes
-
13.09.2026 | Informatiu migdia
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
14.09.2026 | NTC Comarques
-
14.09.2026 | Informatiu migdia