Tonet IV i Iván reeditaran la final de l'Individual de raspall
El jugador d'Ontinyent supera Murcianet per un contundent 25-0 i es cita amb el campió en la gran final de Xeraco
Tonet IV i Iván tornaran a jugar-se el títol de l'Individual de raspall. Per quart any consecutiu, els dos grans dominadors de la modalitat es veuran les cares en la final després que el jugador d'Ontinyent haja derrotat Murcianet per un contundent 25-0 en la segona semifinal, disputada al trinquet de la Llosa de Ranes.
El vigent campió havia sigut el primer a assegurar-se la presència en la final després de superar Marrahí per 25-10 en una semifinal disputada davant d'un trinquet d'Oliva ple de gom a gom. Tonet IV va controlar la partida des dels primers compassos i va imposar la seua experiència per a aconseguir la classificació per a la sèptima final consecutiva de l'Individual.
L'endemà, Iván no ha donat cap opció a Murcianet. El pilotari d'Ontinyent ha firmat una actuació impecable i va tancar la partida amb un rotund 25-0 que confirma el gran moment de forma amb què arriba a la cita decisiva.
D'esta manera, es repetirà la final de les tres últimes edicions i es viurà un nou capítol d'una de les grans rivalitats del raspall actual. Tonet IV buscarà ampliar encara més el seu domini en la competició, després d'haver guanyat les sis finals de l'Individual que ha disputat fins ara. Iván, per la seua part, intentarà destronar el jugador del Genovés i conquerir el títol més prestigiós de la modalitat.
La gran final es disputarà el diumenge 14 de juny al trinquet de Xeraco i es podrà seguir en directe a través de les càmeres d'À Punt.
Més llegit
-
Cancel·lat el Festival de les Arts per incomplir la normativa acústica
-
Educació proposa 7.700 noves places de docent i mesures per un total de 3.338 milions
-
Les protestes pel so obliguen Leire Martínez a interrompre temporalment el concert en el Festival de les Arts
-
Una confessió familiar destapa l'assassinat el 1993 d'un jove a Dénia i troben restes òssies en la casa
-
L'acampada educativa destaca el compromís amb el Corpus mentre l'associació de la festa reclama "tota" la plaça lliure per al cap de setmana
-
Els afectats per la cancel·lació del Festival de les Arts promouen una demanda per a exigir la devolució íntegra de les entrades
Més vist
Més escoltat
-
05.06.2026 | L'hora de la cultura | ‘Chulilla tiene un castillo' i Avelino Marín i Juan Bautista
-
05.06.2026 | Terra de bous
-
05.06.2026 | 90 minuts
-
06.06.2026 | La Xarxa Esportiva | Inés Fernández Miró i Bea Blasco
-
06.06.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
05.06.2026 | ‘El alma de Sorolla’, una proposta que combina poesia, música en directe i projeccions de l’obra del pintor valencià