Soro III obri l’Individual i guanya a Natxo
En la primera partida el cinc vegades campió del trofeu, Soro III, ha superat i eliminat Natxo de Beniparrell pel resultat de 60-45.
Hores després de la seua presentació al Palau de la Generalitat, el Campionat Individual Bankia d’escala i corda començava a rodar al trinquet Tío Pena de Massamagrell. Màxima expectació perquè s’hi anunciava Soro III, pilotari de la casa i cinc vegades campió del trofeu, davant el mitger de Beniparrell, Natxo. Una eliminatòria que les travesses pronosticaven molt favorable al pilotari de Massamagrell. La càtedra estava encertada en donar com a favorit Soro III, però el ben cert és que ha patit de valent per a superar el seu rival pel resultat de 60-45.
Soro ha sumat els primers quatre jocs, però, amb el 35-20, Natxo ha reaccionat i el de Massamagrell ha lluitat fins a l’últim quinze davant d’un jugador que s’ha defés molt bé en el joc a l’aire.
El rival en quarts del pilotari de Massamagrell eixirà de la partida entre Pere Roc II i Salva Palau que jugaran el diumenge 2 de juny al trinquet de Borriana. El mateix diumenge, al trinquet de Xàbia, s’anuncien Genovés II i Santi de Finestrat, un mà a mà que la televisió d’À Punt oferirà en directe.
En la modalitat de raspall, la competició arrancarà divendres 31 de maig al trinquet de Piles amb una jornada doble. Marrahí s’enfrontarà a Brisca i Ian a Vercher.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Nadal gris i fred
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello