Soro III i Genovés II jugaran pel títol de l'Individual d'escala i corda
El pentacampió ha derrotat Francés en una semifinal molt disputada (60-55).
El Trinquet de Pelai ja té finalistes, per a la gran final de l'individual d'escala i corda, que es jugarà el dissabte 22 de juny a les sis. Soro III, el pentacampió, s'enfrontarà a Genovés II en una final que es preveu èpica. Per al rest de Massamagrell serà la seua novena final i Genovés II tornarà a jugar-la deu anys deprés de la seua última participació. Els dos arriben havent tancat una gran torneig amb algunes actuacions sensacionals. El sis vegades finalista i fill del mític Genovés ha afirmat: "Jugaré el mà a mà com jo sé fer-ho. Si puc imposar el meu ritme i el meu estil, guanyaré''. El net del tio Pena reconeix l'experiència del que serà el seu rival i se sent ''molt satisfet d'haver arribat a la seua novena final dels últims deu anys''.
Una semifinal molt disputada
L'escaleter de Massamagrell s'ha imposat a Francés en una semifinal molt disputada al trinquet de Guadassuar. Una partida que ha començat amb molta expectació, ja que el jove de Petrer, ha aconseguit eliminar el pentacampió l'any passat. Un enfrontament amb alternances en el marcador i amb punts per a emmarcar. El duel ha sigut tan igualat que s'ha decidit durant els últims minuts. El guanyador final s'ha resolt amb els dos pilotaris igualats a 55 i amb un val per quinze, a favor del jugador de l'Horta Nord.
Al remat, la veterania s'ha imposat a la joventut en les dos semifinals de l'individual d'escala i corda. Divendres Genovés II va guanyar José Salvador i Soro III ha acabat neutralitzant l'espenta d'Álvaro Francés, de només 23 anys. Dissabte que ve, a les sis, s'hauran de batre en un mà a mà al Trinquet de Pelai.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Primera estrena del 2026: ‘Cantem!’, el nou concurs diari d’À Punt
-
Moren esclafades 122 ovelles d'un ramat a Aras de los Olmos per por a animals salvatges