Presentat el campionat individual femení de raspall
Vint-i-una jugadores participaran enguany en el campionat autonòmic de raspall Trofeu President de la Generalitat que començarà el pròxim dijous.
Aquest divendres s'ha presentat el VIII Campionat Autonòmic Individual de Raspall femení-Trofeu President de la Generalitat. Aquesta edició participaran 21 jugadores amb edats compreses entre els 15 i 25 anys i que tot i la joventut pertanyen ja a l'elit femenina de l'esport de la pilota.
El president Ximo Puig ha rebut les jugadores i els representants de la Federació de Pilota Valenciana i ha volgut destacar així una competició que té el rècord de participants en aquesta edició amb deu debutants.
El campionat començarà el pròxim dijous i finalitzarà el 20 d'octubre. Les partides es jugaran en quatre trinquets: el Genovés, la Llosa de Ranes, el Politècnic de València i Alcàsser.
Més llegit
-
Dimarts assolellat, dimecres ennuvolat i possibilitat de pluges per Sant Josep
-
Les víctimes de la dana celebren la decisió del TSJ perquè la instrucció seguisca a Catarroja: “És el millor que ha pogut passar”
-
València multa 18 falles per no netejar l’espai de les revetles o fer un mal ús dels contenidors
-
Detingut per violència masclista després d’agredir una dona davant dels dos fills menors a Algemesí
-
Clavells rojos, blancs i grocs conformaran el mantell de la Mare de Déu
-
"Carapolla", "frígida" o "trol", els insults a funcionaris que han portat el Suprem a sancionar una jutgessa de Nules
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part