Marc es classifica per a la segona volta gràcies a la diferència de jocs amb De la Vega
El trinquet de la Pobla de Vallbona s'ha erigit en el jutge de l'última jornada de la primera volta de la Lliga d'Escala i Corda. Victòria del trio de Genovés II per 60-30 contra Marc, que passa a la ronda següent
La Lliga d'Escala i Corda ja coneix els sis equips que disputaran la segona volta i determinarà els quatre conjunts semifinalistes. Puchol II es manté en el lideratge amb 11 punts, seguit de prop per Genovés II, amb 8. Les formacions de Pere Roc i Soro han sumat 7 unitats. Més ajustada ha estat la puntuació de Giner, amb 6, i Marc, amb 5.
Per diferència de jocs, De la Vega no podar disputar la segona volta, on hi ha sis equips que buscaran els quatre bitllets a les semifinals. La segona volta començarà divendres a Vilamarxant, on s'anuncien les formacions de Puchol II i Marc.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Máximo Huerta, Carmen Amoraga, Dulk i Alejandra de la Torre visiten ‘En casa d’Inés’
-
La primavera comença amb un cap de setmana de pluges a València i Alacant
-
El Villarreal accelera cap a la Champions
-
Díaz-Canel denuncia la “brutal” pressió dels Estats Units sobre Llatinoamèrica per a aïllar Cuba
Més vist
Més escoltat
-
20.03.2026 | L'hora de la cultura
-
20.03.2026 | Álvaro Álvarez Rodrigo presenta el seu llibre 'Rita Hayworth en la España de Franco'
-
20.03.2026 | L'asturiana Marisa Valle Roso presenta el seu nou disc 'Cenicientes'
-
20.03.2026 | Terra de bous
-
21.03.2026 | Fora de cobertura
-
21.03.2026 | Punt a punt | Segona Part