Francés i Santi s'imposen en el torneig d'escala i corda de Benidorm
Final amb poca història i competència per part de José Salvador i Fèlix, dignes subcampions.
El cert és que la partida no ha tingut massa història, i en poc més d'una hora, Francés de Petrer i Santi de Finestrat han liquidat José Salvador i Fèlix amb un marcador de 60 per 20.
La docta parròquia benidormera congregada al trinquet de la capital de la Marina Baixa ha coincidit a dir que el nivell dels vencedors ha estat absolutament per damunt dels seus rivals. De fet, poques han sigut les boles que no han restat bé. En cap moment ha perillat la victòria per a la parella que anava de roig, i que ha aconseguit la 30a edició del prestigiós Trofeu Vicente Pérez Devesa.
Una competició clàssica i imprescindible ara en Nadal per als amants de la modalitat d'escala i corda. Un trofeu que creà en el seu dia qui va ser l'alcalde la ciutat, Vicent Pérez Devesa.
Francés i Santi havien arribat a la final en superar en les semifinals Pere Roc II i Gimeno; José Salvador i Fèlix havien guanyat el Genovés II i Hèctor.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta
-
Les mínimes tornen a superar els 22 °C en gran part de la Comunitat Valenciana