La final de raspall, diumenge per À Punt
La partida es disputarà entre els equips de Barxeta i Senyera, des del trinquet El Zurdo de Bellreguard
La final de la lliga professional de raspall serà oferida, en directe pel web d’À Punt, diumenge a les 18:30 hores; i en diferit per televisió després del programa La Banda: Minut i resultat. Des del trinquet El Zurdo de Bellreguard, lluitaran pel títol la formació de Senyera, amb Iván, Momparler i Alejandro, contra el trio de Barxeta, format per Marrahí, Raúl i Marc.
L’actual campió de la competició és Iván. Enguany ha format equip amb dos debutants, Momparler i Alejandro. Més experiència té l’equip de Barxeta. Marrahí i Raúl ja saben el que és guanyar una lliga, mentre que per a Marc serà la seua primera final.
La final ix molt igualada en els pronòstics perquè en la fase regular de lliga s’han enfrontat en dos ocasions amb una victòria per a cadascú. Per tant, a Bellreguard, un trinquet molt conegut pels sis pilotaris, espera una final sense favorit clar.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
El Congrés aprova la moció del PP que insta Sánchez a sotmetre's a una qüestió de confiança i dimitir
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”