Definida la Final de la Lliga Dos Caixa Popular d'Escala i Corda
Julio, Javi i Pablo s'enfrontaran a Martí, Àlex Alandes i Nando en la final que es disputarà diumenge 20 de maig.
La IV Edició de la Lliga Dos Caixa Popular d'Escala i Corda ja té finalistes després de la celebració de la semifinal viscuda al Trinquet Eusebio de Sueca. L'equip format per Julio, del CPV Alginet; Javi Font, del CPV Baronia i Pablo Salvador, del CPV Borbotó, s'han imposat per 60 a 45 al trio de David, del CPV Algímia; Guillermo, del CPV Quart de les Valls i Sergio, del CPV Faura, i estaran en la final que se celebrarà diumenge 20 de maig a la Pobla de Vallbona.
En una partida molt bregada pels dos conjunts, ha sigut la regularitat mostrada per l'equip dels blaus la clau que els ha potat a la victòria contra l'equip que fins a aquest duel havia guanyat totes les partides de la competició, però que, tot i arribar a tindre un marcador de 45 a 40, a la fi s'ha vist superat en una vesprada viscuda amb la màxima emoció al trinquet de Sueca.
Diumenge 20 de maig, al Trinquet de la Pobla de Vallbona, es viurà una final que enfrontarà Martí I, Àlex Alandes i Nando contra Julio, Javi Font i Pablo Salvador.
Més llegit
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València