Passar el Nadal fent esport
Aturades quasi totes les competicions professionals, els aficionats ixen al carrer per a practicar les activitats preferides
Les competicions i els partits han deixat pas a les celebracions nadalenques. Però els que no paren són els aficionats a l'esport. Per a molts d'ells el 25 de desembre és com qualsevol altre dia. Molts pensen que un estil de vida saludable no sap de calendaris i continuen la rutina habitual, necessàries en alguns casos per a revertir els excessos nadalencs.
Dia propici per a fer esport
Aprofitant que la majoria de gent està de vacances, hui és un dia com qualsevol altre per a practicar tot tipus d'esport: atletisme, ciclisme, patinatge... Els més valents, fins i tot, s'han animat a entrar a la mar. Tant a la platja com a la muntanya, hem trobat molts adeptes a l'activitat física que no perdonen cap dia festiu, encara que siga en un tan especial.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Remuntada tant balsàmica com patida (2-1)