Zurdi: "El València és el meu favorit per a la Copa"
L'exjugador del club de Mestalla i de l'Sporting analitza el xoc coper d'aquest dimecres
Una de les persones que veurà el partit entre l'Sporting i el València amb el cor dividit és Zurdi, exjugador dels dos equips i fins fa pocs mesos fisioterapeuta del club de Mestalla.
Amb ell hem parlat per a comentar les seues sensacions de cara al duel coper i parlar de dos entrenadors que ha conegut ben de prop: Marcelino i Gattuso.
Zurdi va formar part d'aquell mític València d'Espárrago, Arias, Quique o Fernando. Va arribar l'any 1988, procedent de l'equip asturià i ràpidament va ser conegut amb eixe nom per la seua bona cama esquerra.
Però el València de Zurdi que jugava contra els millors equips europeus queda ara lluny i Zurdi creu saber la clau per revertir la situació actual.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar