El Villarreal presenta les noves equipacions per a la pròxima temporada
La primera equipació continua sent groga; el verd i el blau són els colors triats per a la segona i la tercera, respectivament,
El Villarreal ha presentat oficialment les equipacions que lluiran els seus futbolistes durant la temporada 2019-2020. Pròximament estaran disponibles a les botigues oficials del club, però els aficionats podran veure-les de prop aquest dijous durant la presentació de la campanya d'abonaments, que tindrà lloc a la nova plaça Pasqual Font de Mora de Vila-real, al costat de l'estadi de La Ceràmica.
Joma, el patrocinador tècnic del Villarreal CF, ha dissenyat tres equipacions. La primera és de color groc amb detalls blaus, la segona és verda i la tercera, blava. Les equipacions estan fabricades en polièster interlock, un material que es caracteritza per la qualitat, elasticitat i resistència. L'objectiu de la marca ha sigut oferir als jugadors la màxima comoditat.
Més llegit
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens