El Vila-real no trenca el malefici del debut en Lliga com a local (0-0)
Els groguets no han passat de l'empat contra el Granada i continuen sense guanyar quan comencen la temporada com a locals en Primera
El Vila-real no ha pogut trencar el malefici que arrossega des que juga en Primera Divisió en no passar de l'empat contra el Granada a la Ceràmica (0-0). Els groguets no han guanyat en les sis ocasions en què han debutat en una Lliga com a locals. En aquesta ocasió, la falta d'encert de cara a porteria ha penalitzat els d'Emery en un partit en què s'han mostrat superiors als andalusos.
Unai Emery ha sorprés amb l'aposta en la porteria per l'heroi de l'Europa League, Jerónimo Rulli, en un onze en què ha inclòs Boulaye Dia i Aissa Mandi, que han debutat amb el Vila-real en la Lliga. Després d'uns primers minuts més igualats, l'equip groguet ha monopolitzat la pilota i ha anat aproximant-se a l'àrea defesa per Aarón.
A poc a poc, la connexió entre Gerard Moreno i Dia ha començat a donar els seus fruits i s'ha convertit en un autèntic maldecap per a la defensa andalusa. De dues combinacions entre els atacants groguets han arribat les millors ocasions de la primera part per als d'Emery. En la primera, Yéremi Pino no ha pogut superar Aarón després d'una passada del senegalés, mentre que, en la segona, el llançament de Dia ha eixit fregant el pal. Només la falta d'encert ha privat els groguets d'arribar al descans per davant en el marcador.
En la represa, el Vila-real ha continuat dominant el joc davant un Granada molt endarrerit que semblava donar per bo l'empat i que esgotava les seues opcions de victòria a una contra. Però la major possessió grogueta no es traduïa en grans ocasions de gol. De fet, només Gerard Moreno, en una rematada de cap que se n'ha anat per damunt del travesser per poc, ha inquietat Aarón.
Els andalusos es trobaven cada vegada més còmodes i Jorge Molina ha obligat Rulli a lluir-se per a evitar el primer gol del partit. Poc després, les coses s'han posat encara més difícils per al Vila-real, que s'ha quedat amb un jugador menys per l'expulsió de Foyth per doble groga. Però si Gerard Moreno està en el camp, sempre hi ha opcions de victòria. Només Foulquier sota pals ha pogut evitar que el llançament del català acabara en gol i donara els tres primers punts de la temporada als groguets.
L'Estadi de la Ceràmica continua sent l'assignatura pendent del Vila-real en Lliga, ja que només ha guanyat quatre dels últims quinze partits que ha disputat com a local en la competició domèstica. Per a tornar a acabar en llocs europeus caldrà millorar l'efectivitat a casa.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
El jutge envia a presó sense fiança a Santos Cerdán davant el seu "específic paper" en la trama
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Com evitar que el nostre animal de companyia patisca un colp de calor?
-
La futura llei de consum prohibirà augmentar el preu en la revenda d’entrades
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang
-
30.06.2025 | Queda't amb els nostres | "La Laboral de Cheste"
-
01.07.2025 | Queda't amb mi | Segona Part