El Vila-real, tercer millor coeficient UEFA de l'any
Només el superen el Chelsea i el Manchester City
El Vila-real continua fent història en el futbol europeu i mundial. El submarí, amb la seua victòria en l'Europa League, ha aconseguit situar-se en la tercera posició de la temporada 2020-2021 en el coeficient que atorga la UEFA als equips participants en competició europea, només per darrere dels dos finalistes de la Champions League, el Manchester City i el Chelsea.
D'aquesta forma, els groguets superen en puntuació la resta d'equips espanyols. El segon dels quals seria el Reial Madrid en la cinquena posició, el FC Barcelona en la posició catorzena i el Sevilla, una posició per darrere dels catalans.
A més, el submarí també ha aconseguit pujar a la posició número 22 en el rànquing per coeficient dels últims cinc anys, per davant d'equips històrics com l'Inter de Milà, en la posició vint-i-sis; el València, en la posició trenta-nou o el mateix Milà, en la número cinquanta-tres.
Els d'Unai Emery han aconseguit sumar en aquest coeficient en quatre de les últimes cinc temporades i l'equip es consolida com el cinqué millor espanyol a escala europea, per darrere de Reial Madrid, Barcelona, Atlètic de Madrid i Sevilla, en un rànquing que està encapçalat pel Bayern de Munic.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Un accident múltiple provoca quasi nou quilòmetres de retenció a l'A-7 entre Picassent i Torrent
-
Una jornada més de ratxes fortes deixa limitacions en els trens, dos vols desviats i més de 200 servicis dels bombers
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Més avisos taronja per vent a la vista
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
Més vist
Més escoltat
-
11.02.2026 | 90 minuts
-
11.02.2026 | L'hora de la cultura | 'Sentim les llibreries' i 'Anatomía del silencio'
-
11.02.2026 | Paula Montalbán presenta ‘Abans’, el seu primer senzill
-
10.02.2026 | ‘L’espurna de la ciència’: dones que transformen la investigació
-
11.02.2026 | Referents femenins en la ciència i la tecnologia
-
10.02.2026 | ContrÀpunt