Vila-real, Sevilla i València, condemnen els menyspreus de Rubiales
El president de la Federació va assegurar que li cauen mal en uns missatges privats de gener del 2020 publicats aquest dimarts
El Vila-real, el Sevilla i el València han emés un comunicat conjunt i a la mateixa vegada, en què condemnen el menyspreu del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que va fer cap a les tres institucions en uns missatges privats, el gener del 2020, i que s'han fet públics aquest dimarts a través del diari El Confindendial.
En aquests, Rubiales assegurava que els tres clubs que pitjor li queien eren el Vila-real, el Sevilla i el València, en aquest ordre.
Els tres equips asseguren que aquestes manifestacions són impròpies d'algú que ostenta el seu càrrec i que ha de vetlar, per igual, pels interessos de tots els clubs de futbol espanyol.
A més, mostren la seua màxima preocupació per les possibles conseqüències que puga suposar la seua actitud, ja que "el seu comportament no contribueix a la transparència en la competició".
Finalment, tant Vila-real, com Sevilla, com València, insten Rubiales a rectificar i que demane disculpes a les institucions i els seus aficionats.
Més llegit
-
El Consell acorda destituir la secretària autonòmica d'Emergències
-
Els Estats Units i Israel llancen un atac "massiu" sobre l'Iran, amb bombardejos en una desena de ciutats
-
S'activa un dispositiu de cerca per a localitzar un menor de setze anys desaparegut a Alzira
-
Vent de gregal i més núvols
-
L’AVL rebutja canviar a tancat l’accent del topònim ‘València’
-
MINUT A MINUT: Seguix l'última hora de l'atac dels EUA i Israel a l'Iran
Més vist
Més escoltat
-
27.02.2026 | 90 minuts
-
27.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
26.02.2026 | Cadena de valor | Els vehicles VTC, en contra del nou decret llei de la Generalitat
-
26.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
27.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
27.02.2026 | Les notícies del matí