Pressió per la Champions
El submarí goleja i apreta per la Champions League
El Vila-real fa un gran pas de cara a les seues aspiracions de Lliga i supera l'Osasuna a La Ceràmica per un contundent 4-2.
Els de Marcelino han aconseguit controlar molt bé en la primera part. Ayoze avançava el conjunt groguet ja en el minut 2 amb un xut fort amb l'esquerra que el porter no ha aconseguit desviar.
Tot i que el joc no tenia un dominador clar, les ocasions sí. De fet, el submarí, que s'havia llevat la pressió inicial amb el gol del canari, ha marcat distàncies amb un altre gol de Barry i el segon d'Ayoze de tir ajustat al pal.
La segona part ha començat amb el gol de l'Osasuna, obra de Rubén García. Però Marcelino ha fet eixir un jugador diferencial com Álex Baena que, ja en la seua primera jugada ha assistit Nicolas Pépé perquè fera el quart de cap.
Amb el partit morint, l'equip navarrés s'ha vist amb un penal a favor per una falta innecessària dins l'àrea de Cardona i Aimar Oroz no ha perdonat.
Amb esta victòria, el Vila-real aconsegueix posar pressió a l'Athletic Club per la quarta posició i per la Champions League, a qui ja té a dos punts i, d'altra banda, deixa el Betis a quatre punts per darrere. Així sí, tots dos equips amb un partit menys.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Sánchez defensa a la seu de la il·licitana PLD Space que el seu pròxim coet situarà Espanya a "l'avantguarda" de la indústria espacial
-
Catalá culpa de l'assentament en l'antic circuit d'F1 a les polítiques migratòries de Sánchez
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
La Generalitat recorre davant del Suprem les decisions firmades per l'anterior Consell en funcions
-
Espanya i el Marroc s'adjudiquen la final del Mundial 2030 mentre la FIFA desmenteix