El Vila-real lluirà el logo del Roig Arena en el partit contra el Reial Madrid
A la presentació de l'acord de col·laboració han assistit Fernando Roig, president del club groguet, i també els capitans, Parejo i Albiol
El Vila-real CF i el Roig Arena han presentat esta vesprada el seu acord de col·laboració, l'activació del qual contempla la incorporació del logo de l'estadi en la samarreta que vestirà el Vila-real contra el Reial Madrid.
A la presentació han assistit, per part del club groguet, el president, Fernando Roig; i els capitans, Dani Parejo i Raúl Albiol. Tots han destacat l'espectacularitat del futur recinte multiús de València que, a més d'espectacles musicals d'artistes globals, acollirà les dos pròximes edicions de la Copa del Rei de bàsquet.
En la presentació, Fernando Roig ha parlat del partit contra el Reial Madrid, on espera que el seu equip execute un bon joc amb "un camp ple". Sobre els d'Ancelotti, espera que arriben "cansats" després del duel de hui en la Champions.
Dani Parejo també ha dit la seua sobre el partit, ja que coneix el potencial d'un equip en què va jugar. I també ha parlat d'un altre exequip, el València, i confia que complirà l'objectiu a final de temporada.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
Una cadena humana a Russafa reclama frenar els apartaments turístics i protegir el barri
-
Afluixa, però no s'encalma
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra