El Vila-real jugarà contra el Rapid, l'Spartak i el Rangers
El Rapid de Viena, l'Spartak de Moscou i l'escocés Glasgow Rangers són els equips del grup G de l'Europa League que s'enfrontaran al Vila-real.
La UEFA ha fet aquest divendres el sorteig de la fase de grups de l'Europa League al Forum Grimaldi de Mònaco. En el grup G està el Vila-real que haurà d'enfrontar-se al Rapid de Viena, l'Spartak de Moscou i al Glasgow Rangers d'Escòcia.
La primera jornada serà el 20 de setembre i el Vila-real jugarà contra el Rangers a l'Estadi de la Ceràmica a les 18,55 hores. La següent jornada serà el 4 d'octubre i el Vila-real jugarà contra el Spartak en el Otkrytie Arena de Moscou a les 21.00 hores.
El vicepresident dels groguets, José Manuel Llaneza, ha declarat que no li agrada el resultat, que és un grup "difícil i complicat" i que "són equips històrics i sofrirem". "El grup no m'agrada, però hem de jugar i intentar guanyar i hem tingut la sort de no estar en altres grups", ha afegit el viceprepresident. Llaneza considera que el mes difícil és l'Spartak de Moscou, encara que reconeix que no coneix els reforços que han fet els altres rivals i, per tant, la valoració és subjectiva. A més, ha assenyalat: "Els desplaçaments són capitals, però estan lluny i a més preferisc no jugar a Moscou al desembre, però la nostra il·lusió està intacta i crec que tenim un equip per a passar".
L'equip espanyol més perjudicat és el Betis, que haurà d'enfrontar-se al Milan, l'Olympiacos grec i el Dudelange luxemburgués. El Sevilla ha quedat enquadrat en el grup J amb el conjunt rus del Krasnodar, l'Standard de Lieja belga i el turc Akhisaspor.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Un adolescent que circulava en monopatí resulta ferit en un accident contra un cotxe a Vila-real
-
“Qui no treballa és perquè no vol?” Arranca així ‘El retrovisor’, la nova aposta d’À Punt per a les nits de dissabte
-
Transports reobri deu quilòmetres més de la C3 de Rodalia entre Aldaia i la parada del circuit Ricardo Tormo