Arambarri gela la Ceràmica (1-1)
Un gol després d'un penal polèmic d'Albiol a les acaballes del partit impedeix la tercera victòria a casa dels groguets
El Vila-real ha deixat escapar un triomf que tenia molt a prop, després d'un penal polèmic xiulat a Raúl Albiol en les acaballes del partit. Mauro Arambari no ha desaprofitat l'ocasió i ha empatat el duel per al Getafe amb l'-1-1 definitiu, després que Santi Comesaña avançara els groguets poc abans del descans. L'equip de Marcelino continua sense deixar la porteria a zero, però es manté quart tot i l'entropessada a casa.
Els madrilenys han incomodat els locals des del xiulit inicial. El Vila-real no ha aconseguit trobar el seu millor futbol enfront d’un equip que ha dificultat el seu joc i que, fins i tot, ha sigut superior en algun tram del partit. Només la màgia d'Álex Baena servia per a desxifrar la teranyina defensiva de l'equip de José Bordalás. I quan ja semblava que s'arribaria al descans sense gols, Comesaña ha aprofitat una assistència de Sergi Cardona per banda esquerra per a inaugurar el marcador.
En la represa, els madrilenys han estirat les línies a la recerca de l'empat i han començat a crear perill en la porteria defesa per Diego Conde. El pal ha evitat el gol d'Álvaro Rodríguez i quan la situació ja estava més controlada pels groguets, ha arribat l'acció polèmica i decisiva del duel. Albiol ha pegat una manotada a Bertug dins de l'àrea en una acció en què l'àrbitre García Verdura havia xiulat fora de joc. Però Figueroa Vázquez l'ha advertit des del VAR i finalment ha acabat xiulant penal. Aramabarri no ha errat i ha rescatat un punt per al Getafe.
L'assignatura pendent del Vila-real continua sent la defensa. L'equip groguet ha encaixat gol per desena jornada seguida i ha deixat escapar dos punts a casa. Caldrà començar a tractar de tancar la porteria per a assolir l'objectiu de jugar la Champions la temporada que ve. Però tot i l'entropessada, l'equip de Marcelino és quart, amb 18 punts.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
À Punt continua el seguiment de l'incendi amb un especial del magazine Està passant des de les 16.45 hores
-
L'incendi de la Vall d'Uixó ja ha cremat 7.200 hectàrees i no es preveu estabilitzar-lo en les pròximes hores
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM José Oliver
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Segona part
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
27.07.2026 | Informatiu migdia