Setién no pot debutar amb victòria (2-2)
El Vila-real cedeix els primers punts en la Conference League en un partit en què Samu Chukwueze i Arnaut Danjuma han fet els gols.
El Vila-real ha sigut molt superior al Beerxeba israelià, però no ha pogut continuar amb el ple de victòries en la Conference League en el debut de Quique Setién en la banqueta que deixà dilluns Unai Emery. Els groguets s'han vist per darrere, han remuntat —amb gols de Samu Chukwueze i Arnaut Danjuma— i s'han vist sorpresos per un gol de Jehezkel deu minuts abans del final, cosa que ha impedit que el Vila-real tinga tants partits com victòries en la fase de grups (2-2).
El primer onze del tècnic càntabre ens ha deixat poques pistes. La unitat B grogueta, amb descans en totes les línies i descans per a la columna vertebral: Pau Torres, Raül Albiol, ni tan sols han entrat en la convocatòria Dani Parejo i Francis Coquelin. El que no falta mai és el jugador revelació, Àlex Baena —sancionat per a la lliga. Arnaut Danjuma i Yeremi Pino en l'atac. Banqueta per al màxim golejador groguet en la Conference League, José Luis Morales.
Tot i una perillosa arribada inicial dels israelians, l'inici del partit ha sigut clarament dominador: tres ocasions clares en el primer quart d'hora, amb Samu Chukweze en dues ocasions i Alberto Moreno, en una altra més, han pogut avançar l'equip de Setién. Només el ghanés Eugene Ansha ha creat algun perill amb la seua velocitat. A la mitja hora de joc, allau ofensiu dels de Setién: Danjuma ha tingut dos ocasions clares, i Álex Baena, també. Al descans, empat sense gols.
Penal per mans de Mandi
En la Conference no hi ha VAR. I així, la decisió de l'àrbitre d'assenyalar mans de Mandi, amb el braç pegat a terra, ha permés l'ex del Mallorca Tomer Hemed avançar els israelians. El gol ha enutjat el Vila-real, més intens. I així de seguida ha arribat l'empat, de Samu Chukweze a passada d'Alberto Moreno, amb un xut dur des de la frontal.
Setién ha començat a moure l'equip: Morales i Mojica (després Parejo i Lo Celso). La millor versió de Manu Trigueros ha aparegut per a assistir Danjuma que, en acció de qualitat, ha fet el 2-1. Quan la victòria semblava segura, una acció puntual d'atac del Beerxeba, a qui en el partit li anava la vida, l'ha resolt Sagiv Jehezkel aprofitant la tebiesa defensiva grogueta. Tot i l'esforç final, el Vila-real no ha pogut evitar perdre els primers punts en la competició.
Més llegit
-
Un Nino Bravo de vint metres serà la falla municipal de València en el 2027
-
L'última proposta d'Educació culmina amb tres acords parcials
-
La inflació valenciana tanca un maig estable al 3,2% per les rebaixes fiscals en l'energia
-
Ford presenta el seu model preparat per a conduir sense mans i que té segell valencià
-
Els docents desmunten l'acampada en l'última jornada de vaga indefinida
-
La taxació encarregada pel jutge estima en 1,3 milions d'euros les joies intervingudes a Zapatero
Més vist
Més escoltat
-
12.06.2026 | 90 minuts
-
11.06.2026 | L'hora de la cultura | Paco Zarzoso i 'Moments estel·lars de la història dels valencians'
-
11.06.2026 | 'Indestructibles berlanguianas', el documental que revisa la mirada de Berlanga sobre la dona a través de Josefina Molina
-
11.06.2026 | El papa Lleó XIV fa història amb la seua visita a una presó espanyola
-
11.06.2026 | L’univers teatral de Paco Zarzoso
-
11.06.2026 | Cadena de valor |? El BCE puja els tipus d’interés al 2,25% després de quasi tres anys de contenció