El Vila-real fa bo l'empat a zero a Viena
Sense tancar un bon partit, el Vila-real ha passat a liderar el seu grup.
El Vila-real va jugar dos partits al mateix temps: el que va disputar a Viena i el que van disputar a Moscou l'Spartak i el Rangers, que va acabar amb victòria local per 4-3. D'aquesta manera, els groguets passen a ser els primers del grup amb 6 punts, mentre que en la segona plaça hi ha un empat a 5 entre l'Spartak i el Rangers. El Rapid només comptabilitza 4 punts.
D'eixida, Calleja va introduir moltes rotacions i va deixar a la banqueta Pablo Fornals, tot just el dia que Luis Enrique l'ha convocat amb la selecció absoluta. El millor joc del submarí es va veure en el primer quart d'hora. Alfonso Pedraza va voler repetir la mateixa jugada en què va marcar el gol contra el Llevant, però el porter austríac es va convertir en el salvador de l'equip local.
Al descans Funes Mori va substituir Bonera, però el Rapid va eixir més estimulat que el Vila-real. En el minut 53, Pavlovic pogué inaugurar el marcador amb un llançament ras que va fregar la soca del pal. Calleja va donar entrada a Ekambi i Fornals per anar a pel partit. El francocamerunés Ekambi va protagonitzar tres ocasions molt bones, en especial la del minut 94, quan va fer la passada de la mort i, entre dos defenses, van rebutjar el baló en la mateixa línia de gol. El pròxim partit del Vila-real es jugarà a Glasgow contra el Rangers.
Més llegit
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
United Airlines connectarà València amb Nova York amb un vol directe a partir de juny del 2027
-
Un meteostunami o rissaga sorprén els banyistes de les platges de Santa Pola, Dénia i Xàbia
-
El govern reforma la llei d'asil i d'estrangeria després de la crisi migratòria a Ceuta