El Vila-real bat el rècord històric d'abonats
20.500 persones s'han abonat al club groguet en l'any del centenari, de manera que se supera la barrera dels 20.000 de la temporada 2008-2009
El Vila-real ha batut el rècord històric d'abonats després d'haver venut 20.500 abonaments en la temporada en què celebra el centenari. El club ha penjat el cartell d'abonaments exhaurits i ha habilitat una llista d'espera per si queda alguna localitat lliure, o ja pensant en la temporada vinent.
Fins ara el sostre del club groguet eren els 20.000 abonats de la temporada 2008-2009, en què el Vila-real va jugar la Champions League per segona vegada. Tenint en compte que la capacitat de l'estadi de la Ceràmica és de 23.000 localitats, el club no pot vendre més abonaments, ja que ha de reservar-ne vora 2.500 per a l'afició visitant i diferents compromisos.
Més llegit
-
Les gasolineres esperen el decret per a aplicar la mesura del govern de rebaixa l’IVA dels carburants
-
Les queixes per l’ús indegut de coets en Falles es quadrupliquen a València en només un any
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
València s’obri pas cap a la normalitat amb la retirada dels primers envelats i la neteja de cendres
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
Més vist
Més escoltat
-
20.03.2026 | L'hora de la cultura
-
20.03.2026 | Álvaro Álvarez Rodrigo presenta el seu llibre 'Rita Hayworth en la España de Franco'
-
20.03.2026 | L'asturiana Marisa Valle Roso presenta el seu nou disc 'Cenicientes'
-
20.03.2026 | Terra de bous
-
21.03.2026 | Fora de cobertura
-
21.03.2026 | Punt a punt | Segona Part