El Vila-real B s'emporta un disputat derbi de la Plana
Dos gols d'Arana i un de Iosifov han pogut superar els de César Diaz i Yac Diori
El derbi de la Plana de la Primera RFEF entre el Vila-real B i el CE Castelló havia alçat molta polèmica per la poca quantitat d'entrades quel'equip groguet havia cedit als veïns de la capital de província.
Un partit molt disputat a la Ciutat Esportiva del Vila-real, que ràpidament s'ha decantat de la part visitant gràcies al gol de César Diaz en el minut 10, després d'una assistència de Salva Ruiz.
L'empat ha tardat a arribar però, a falta de 7 minuts per al descans, ha aplegat gràcies a la rematada d'Arana després d'un centre de Miguel Leal.
Ja a la tornada del descans, el mateix Arana ha capgirat el marcador aprofitant un rebot a l'àrea i ha posat el 2 a 1. Però el Castelló no li ha perdut la cara al partit i ha tornat a fer l'empat en el minut 67 gràcies a una rematada del central Yac Diori en una falta treta des de la dreta.
No obstant aixó, el Vila-real ha fet gala de la seua posició de local per a tornar a avançar-se i fer el definitiu 3-2 gràcies a Nikita Iosifov, que els permet somiar l'ascens directe, ja que se situen primers a tan sols un punt del segon classificat, l'Albacete.
Per la seua banda, el Castelló es manté en la huitena posició, a tan sols un punt de les posicions de play-offs d'ascens.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
El Consell descarta implantar la taxa turística a la Comunitat Valenciana