Llibertat VCF trasllada a les Corts la proposta perquè el València siga bé d'interés cultural
Es tracta d'una forma de protegir el club contra una gestió negligent
L'associació Llibertat VCF ha proposat que l'administració declare el València bé d'interés cultural.
Una protecció contra la gestió negligent d'un màxim accionista que, des de Llibertat VCF, creuen que es pot aconseguir si aconsegueixen l'objectiu. Una proposta que ja es va aprovar ara fa dos anys a l'Ajuntament de València i ara han traslladat a les Corts.
Durant els últims mesos, Llibertat VCF ha arreplegat més de 10.000 firmes de valencianistes amb l'objectiu que cap consell d'administració puga, entre altres coses, canviar l'escut, els colors de l'equipació o la seu del València Club de Futbol.
Altres clubs ja s'han declarat bé d'interés cultural, com el Recreativo de Huelva, que fins i tot acabà amb una proposta d'expropiació de les accions del propietari per deutes i impagaments.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana es manté en el tancament del 2025 com l'autonomia més endeutada, amb el 40,7% del PIB
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou
-
Nou de cada deu persones sobreviurien al càncer de còlon si es detectara a temps
-
València aprovarà este dimarts la normativa que restringirà els apartaments turístics
-
Una concentració a Sagunt demana incloure les dones en la Setmana Santa
-
Un bebé queda ferit al Pinós per la mossegada d'un gos