Juan Foyth: "En el futbol poden passar moltes coses, però jo estic molt content ací"
Parlem amb el jugador del Vila-real abans del duel contra el Reial Madrid d'este cap de setmana
El Vila-real va perdre el cap de setmana passat una oportunitat ideal per a acostar-se a les posicions de Champions League després de perdre contra l'Alabés.
Ara, el conjunt groguet s'enfronta a un dels rivals més durs de la lliga, el Reial Madrid, que dissabte visitarà La Ceràmica només uns dies després de la seua eliminatòria en octaus de final contra l'Atlètic de Madrid.
Per este motiu, hem volgut parlar amb una de les veus autoritzades del vestidor del submarí per a comprovar l'estat d'ànim de l'equip de cara al partit i al que resta de temporada. L'argentí Juan Foyth ens ha atés en exclusiva a la ciutat esportiva José Manuel Llaneza i ha repassat amb nosaltres tota l'actualitat.
Mira el vídeo de capçalera amb l'entrevista completa.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi