Foios espera el seu campió amb un acte multitudinari
El veïnat rebrà al campió a les 18:30 hores en el pàrquing del sector sud de la localitat, amb capacitat per a 7.000 persones
Ferran Torres es retroba este divendres amb el seu poble, dènou dies després de proclamar-se campió del Mundial de futbol amb la sel·lecció espanyola. A les 18:30 hores es realitza un acte en el pàrquing del sector sud de Foios amb capacitat per a 7.000 persones.
L'acte consistirà en una entrevista en directe amb el futbolista, que mostrarà la seua cara més personal. S'espera una gran afluència, raó per la qual el consistori recomana hidratar-se, ja que s'esperen altes temperatures. El recinte obrirà les seues portes a partir de les 17:30 hores.
Durant l'acte, Ferran Torres també podrà conéixer el mural que el seu poble ha fet en el seu honor creat per l'artista Yeko. En el mural, Ferran apareix amb la copa del món.
Més llegit
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana