El València aconsegueix la cessió d'Iván Jaime
El malagueny arriba fins a final de temporada amb opció de compra
El València CF tanca el capítol d'arribades amb una cessió en l'últim dia del mercat de fitxatges. El conjunt de Mestalla ha fet oficial l'arribada del migcampista malagueny Iván Jaime des del Porto portugués fins a final de temporada.
Jaime, de 24 anys, ha perdut importància en el conjunt portugués en l'últim any. Així i tot, esta primera part de temporada ha disputat quinze partits entre totes les competicions, incloent-hi l'Europa League, amb un balanç de quatre gols i dos assistències.
Ara, arriba al València CF per a donar més opcions a Carlos Corberán, especialment en la faceta ofensiva. El futbolista podria estar disponible per a debutar este dijous ja contra el FC Barcelona en el partit de quarts de final de Copa del Rei a Mestalla.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Sis menors ferits en la cremà d’una falla d’Alberic