La Ceràmica, clau en l'objectiu Champions
El Vila-real vol fer del seu estadi un fortí per a aconseguir l'objectiu
El Vila-real està ja en el tram final de temporada amb un objectiu que cal aconseguir. Volen assegurar la quinta plaça que els permeta accedir a la màxima competició continental. Un retorn que implica fer de la Ceràmica un fortí en els 5 partits com a locals.
I en eixe objectiu, l'afició pot jugar un paper clau. Els 5 partits com a local són contra Reial Societat, Espanyol i Osasuna de manera consecutiva i Leganés i Sevilla més tard; visitants de la Ceràmica contra els quals el Vila-real es jugarà 15 punts clau després del colp donat contra el Betis al Benito Villamarín.
Però, per a quadrar els números, el Vila-real ha de fer més del que ha fet fins ara: només ha sumat 21 punts a casa pels 31 com a visitant. Un contrast que crida l'atenció i que obliga a capgirar les xifres perquè el factor camp també jugue.
L'altra millora és mantindre la fermesa defensiva. El submarí ha passat d'encaixar quasi dos gols per partit en la primera volta a només un en la segona.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar