Oportunitat d'or per al CD Eldense per a eixir del descens
Visita el cuer i el Saragossa rep el Mirandés
El Club Deportivo Eldense ja prepara el partit de dissabte a Cartagena, on s'espera que hi haja un desplaçament massiu d'aficionats. Els d'Oltra tractaran de guanyar després de tres partits sense fer-ho per a aprofitar l'oportunitat d'eixir del descens.
Després de quinze jornades entre els quatre de la cua, si en la pròxima jornada el Club Deportivo Eldense trau un punt més que el Saragossa, creuarà a l'altra vorera, la dels equips que estarien salvats. Sobretot perquè els que venen ara són els partits, a priori, fàcils del calendari: tres seguits contra rivals directes, dos dels quals ja estan virtualment descendits.
Este dimarts ja s'han venut més de 200 entrades i l'hora i mitja que hi ha entre les dos ciutats garanteix que en seran moltes més.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Presó sense fiança per a l'home acusat de matar el veí d'un tir a Catarroja