Oportunitat d'or per al CD Eldense per a eixir del descens
Visita el cuer i el Saragossa rep el Mirandés
El Club Deportivo Eldense ja prepara el partit de dissabte a Cartagena, on s'espera que hi haja un desplaçament massiu d'aficionats. Els d'Oltra tractaran de guanyar després de tres partits sense fer-ho per a aprofitar l'oportunitat d'eixir del descens.
Després de quinze jornades entre els quatre de la cua, si en la pròxima jornada el Club Deportivo Eldense trau un punt més que el Saragossa, creuarà a l'altra vorera, la dels equips que estarien salvats. Sobretot perquè els que venen ara són els partits, a priori, fàcils del calendari: tres seguits contra rivals directes, dos dels quals ja estan virtualment descendits.
Este dimarts ja s'han venut més de 200 entrades i l'hora i mitja que hi ha entre les dos ciutats garanteix que en seran moltes més.
Més llegit
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Una fallada a Redsys impedix temporalment els pagaments amb targeta
-
La caiguda parcial del sostre en un pis d’Alfafar obliga a evacuar tota la finca
-
Gandia instal·la cinc depòsits fluvials amb capacitat equivalent a 22 piscines olímpiques per a afrontar els episodis de pluges
-
Homenatge als xiquets i xiquetes que no van superar un càncer als Jardins de Vivers
-
La Oreja de Van Gogh esgota les entrades per al Roig Arena després de la caiguda del núvol d’Amazon