Alberto Moleiro: "Tant de bo puga estar en el Mundial"
Parlem amb el futbolista del Villarreal abans del tram final de temporada
El Villarreal encara el tram decisiu de la temporada en una bona posició. Quant resten nou partits per a finalitzar la lliga, el submarí és tercer i amb la possibilitat de classificar a la Champions League per segona vegada consecutiva més que encarrilada.
Un equip que té com un dels principals referents a Alberto Moleiro. El canari va arribar el passat estiu i ja s'ha consolidat com una de les peces importants amb gols i assistències. De fet, tot i que no està en la convocatòria actual de Luis de la Fuente, sí que sona com a possible jugador de la selecció espanyola en el futur. Sobre este i més temes, hem parlat amb ell en una entrevista concedida al nostre company Xavier Rubert.
Pots escoltar-la en el vídeo de capçalera.
Més llegit
-
Les impactants imatges del túnel de l'AP-7 negat a Pilar de la Horadada: cotxes atrapats i conductors amb l'aigua al coll
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
La Generalitat eleva a 41 els pobles afectats per l'última dana i amb ajudes urgentes
-
Alerta al món per dos fallades en el llenguatge PHP, que amenaça el 70% de les webs
-
El Consell aprova dos nous decrets d'ajuda per la dana Adam: 10.000 euros per empresa, 15.000 per ramaderia o 2.000 als turismes
-
Augmenten el casos de gonorrea i clamídia a la Comunitat Valenciana i, en especial, entre jóvens menors de 34 i 25 anys