Vicent Iborra: "Som els que estem i estem els que som"
El jugador del Llevant ha concedit una entrevista a les càmeres d'À Punt Mèdia
El nou flamant fitxatge del Llevant i un dels capitans de l'equip granota en Segona Divisió, Vicent Iborra, ha concedit una entrevista a les càmeres d'À Punt Mèdia en què ha fet un repàs la situació del club a només dos dies per al començament de la Lliga.
Iborra ha dit que és "un honor" el fet d'haver sigut triat capità del Llevant i, a la vegada, "una responsabilitat bonica".
El de Montcada ha dit que no s'esperava tant de rebombori amb la seua arribada al club valencià, fet que li suposa un repte i un al·licient més que haurà de tornar amb compromís i treball.
Sobre l'equip, Iborra ha dit que "som els que estem i estem els que som" i amb això han de tirar avant, tot i que sap que estem en ple mercat de fitxatges i que l'equip es "pot canviar".
A més, sobre el nou entrenador granota, Nafti, Iborra ha volgut donar-li suport absolut i ha dit que "és el tècnic amb què han de morir" en el camp.
El Llevant comença la Lliga divendres contra l'Osca a casa. Per a Iborra, el fet d'estar una categoria per davall de l'any passat no significa res, tot al contrari. "La Segona Divisió té molt de nivell, no tot és de color de rosa, hem d'afrontar-la amb molta humilitat", ha matisat. I sobretot, el migcampista ha considerat clau el fet de fer-se forts a casa i el de treballar units per crear un ambient positiu per a tractar d'aconseguir els objectius de la temporada.
Més llegit
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada