El vestidor local del Mestalla s'anomenarà Españeta
El València durà a terme diverses iniciatives perquè la figura del mític assistent, Españeta, siga eterna.
Bernardo España, 'Españeta', sempre estarà present al cor dels valencianistes. La seua mort deixà un buit en l'entitat que el València vol omplir de per vida.
A partir de l'1 de novembre el vestuari del València tindrà un nom llegendari, etern, i s'anomenarà Españeta, en record al mític assistent valencianista al llarg de més de mig segle, concretament 55 anys. No hi haurà mai un futbolista del València que, quan es calce les botes abans d'un partit, no recorde un dels grans símbols del valencianisme.
La porta 12 de l'estadi del Mestalla, com a símbol dels primers aficionats del València CF, també serà un reflex de la importància d'Españeta i es tematitzarà amb la seua figura.
Per últim, el València CF habilitarà un espai de record a la banqueta local de Mestalla, justament en la posició des de la qual seguia els partits.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat