Empat meritori al José Zorrilla (1-1)
L'Elx ha rescatat un bon punt en un partit en què ha jugat en inferioritat més de quaranta minuts
L'Elx ha aconseguit un punt molt valuós en la visita al Valladolid al José Zorrilla (1-1). L'equip de Sebastián Beccacece ha sigut capaç d'empatar el partit tot i quedar-se amb un futbolista menys per l'expulsió de Mario Gaspar quan encara quedaven quaranta minuts.
Els franjaverds han portat la iniciativa en el joc des del xiulit inicial, però el Valladolid ha pogut avançar-se en el marcador en una acció aïllada. Gustavo Henrique ha inaugurat el marcador amb una rematada de cap a la treta d'un córner, en una acció que podria haver sigut anul·lada per falta. Però el gol ha pujat al marcador i s'ha arribat al descans amb l'1-0.
Les coses no han pogut començar pitjor per a l'Elx en la represa, ja que Mario Gaspar ha vist la roja per una colzada contra un rival. Però els franjaverds no han baixat els braços i pràcticament en la següent acció han assolit l'empat, gràcies al gol d'un ex del Valladolid, Sergio León. Tot i jugar en inferioritat, l'equip de Beccacece ha controlat el duel i no ha patit per a aguantar el resultat i endur-se un punt que fa gust de glòria.
Ara caldrà fer bo aquest empat la setmana que ve al Martínez Valero en el partit contra el Leganés, perquè l'Elx només ha sumat cinc dels primers quinze punts en joc.
Més llegit
-
Controlat l'incendi forestal de Polop després de cremar 36 hectàrees
-
Investiguen l'apunyalament d'una dona a Carcaixent
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Interior obri expedient per falta greu als agents implicats en l'actuació policial abans del partit Elx-Barça
-
Dimarts amb registres històrics que freguen els 42 graus abans d'un dimecres de pluges fortes
-
Estabilitzat l'incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop