El CD Eldense no es desperta
L'equip blaugrana ha patit la quarta derrota seguida i torna a veure reduïda la distància respecte a la zona de descens
El Club Deportivo Eldense ha patit la quarta derrota consecutiva i la cinquena en sis jornades. L'equip de Fernando Estévez ha perdut 1-0 contra el Valladolid, en un partit marcat per la polèmica, amb un gol visitant anul·lat molt rigorós amb 0-0 en el marcador. L'equip blaugrana, que només suma un dels díhuit últims punts en joc, torna a veure reduïda la distància respecte a la zona de descens a Primera RFEF, que ara mateix és de cinc punts.
L'equip d'Elda ha incomodat molt el Valladolid en la primera part i a penes li ha permés acostar-se a la porteria defesa per Mackay, que ha sigut titular en el lloc d'Aceves. I el ben cert és que els blaugranes fins i tot han pogut anar-se'n al descans per davant en el marcador si Mo Dauda haguera estat més encertat.
El gol ha arribat en la represa, en una treta des del cantó. Timor ha superat Masip amb un gran llançament amb la cama esquerra, però després d'una revisió molt llarga al VAR, la diana no ha pujat al marcador per un fora de joc posicional de Chapela, que l'àrbitre ha interpretat que estava en la trajectòria de la pilota i, per tant, ha pogut molestar el porter. El que sí que ha pujat al marcador ha sigut el gol de Monchu, ja en el tram final del duel. I en el temps afegit, els d'Elda encara han marcat un altre gol que tampoc ha valgut per un fora de joc,aquesta vegada clar, de Mario Soberón.
L'equip blaugrana necessita revertir la situació com més prompte millor per a no complicar-se la permanència. I la setmana que ve visita el Nou Pepico Amat un rival directe en la lluita per mantindre's, l'Albacete.
Més llegit
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat