El valencianista Diego López, obligat a canviar la celebració dels gols
Cole Palmer, estrela del Chelsea, ha registrat una celebració en què simulava tindre fred
Celebracions amb drets d'autor. És una pràctica cada vegada més estesa entre els futbolistes que farà canviar la forma de celebrar els gols del jugador del València, Diego López.
Primer va ser el blaugrana Dani Olmo, amb la celebració assenyalant-se un rellotge imaginari, i els braços oberts de Bellingham i els encreuats d'Mbappé també estan registrats amb propòsits comercials en l'Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea, amb seu a Alacant.
Ara ha sigut Cole Palmer, jugador del Chelsea, qui ha registrat la celebració fent com si tinguera fred. El ben sorprenent és que El Guajín, com és conegut Diego López, fa esta celebració des d'abans que Palmer es donara a conéixer en el món del futbol.
Així és que l'asturià del València haurà de canviar la forma de celebrar els gols si no vol passar per caixa. Pareix que a Diego López no li ha agradat que el britànic se li haja avançat en la nova batalla legal per les celebracions.
Més llegit
-
Huit mitjans aeris treballen per a apagar un incendi forestal a Xàtiva
-
La Generalitat tanca parcs naturals i suspén activitats a l’aire lliure davant de l’alerta roja per calor extrema
-
Mor un motorista de 42 anys en un accident de trànsit a la CV-36, a Picanya
-
L'Aemet activa l’avís roig per calor extrema al prelitoral de la província de València
-
Declarat un incendi a l'Atzúbia després de pegar-se foc un cotxe
-
La Universitat de València, la segona millor d’Espanya en el rànquing de Shanghai