El València tindrà el suport de l'afició des de l'inici en el duel contra la Reial Societat
Llibertat VCF ha convocat una manifestació abans i després del partit, i anima la gent a mostrar-li una targeta roja a Peter Lim en el minut 19, acompanyada d'una xiulada
L'afició del València animarà l'equip des del primer minut de joc en el transcendental partit al Mestalla contra la Reial Societat del dissabte 25 de febrer. En l'últim duel a casa, contra l'Athletic, l'afició va deixar buit el feu valencianista fins al minut 19 en protesta contra la gestió de Meriton al capdavant del club.
Aquesta vegada, Llibertat VCF, que ja va convocar aquesta protesta, ha canviat d'estratègia. L'objectiu és manifestar-se A l'avinguda de Suècia just després de rebre l'equip i fins a les 21:00 h, coincidint amb l'inici del duel, moment en què el col·lectiu aposta per entrar al camp a donar suport a l'equip.
La protesta continuarà ja dins del camp, amb una acció en el minut 19. Llibertat VCF vol que l'afició li mostre una targeta roja a Peter Lim, una acció que ha d'anar acompanyada d'una gran xiulada.
Una vegada finalitzat el partit, des del col·lectiu animen a fer una mocadorada a la llotja i a continuar manifestant-se durant quinze minuts més a l'avinguda de Suècia.
Més llegit
-
Dos homes s'atrinxeren a Elx després pegar una pallissa de mort a dos homes i ferir-ne greu un tercer
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
Un Nadal de ‘tu a tu’ en À Punt
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians