Directes
Ara en la televisió
EL XEF A CASA

Ramazani allunya el València del descens (1-0)

Un nou gol de penal del futbolista belga ha sigut suficient per a superar l'Osasuna

Ramazani ha enganyat dos vegades Sergio Herrera des del punt de penal / Biel Aliño (Agència Efe)

Un nou gol de Largie Ramazani de penal ha sigut suficient per a superar l'Osasuna en un partit amb poques ocasions. La victòria, la primera a Mestalla des del mes de gener, permet al València aprofitar els resultats dels rivals directes i allunyar-se a cinc punts de les posicions de descens.

Carlos Corberán ha optat per Thierry al lateral dret, amb el central Unai Núñez en la posició per a la qual se'l va fitxar. Guido Rodríguez, Javi Guerra i Filip Ugrinic han format un trivot al centre del camp mentre que Rioja, Ramazani i Sadiq eren l'aposta ofensiva, davant la baixa de Lucas Beltrán.

Després d'una primera part sense tirs a porta per cap dels dos equips, el tècnic de Xest ha donat entrada a Arnaut Danjuma per a aprofitar la velocitat dels seus davanters. En una d'estes accions al contraatac ha arribat la jugada clau del partit.

Passada d'Ugrinic, Sadiq li guanya la partida al seu defensor i es planta davant de Sergio Herrera, a qui retalla i el porter només pot fer penal. Un penal que ha hagut de convertir Ramazani per partida doble, després que José Luis Gayà es colara en l'àrea en la 'paradinha' del belga. Ramazani ha marcat quatre gols en els últims cinc partits que ha jugat. Tres d'ells han sigut des del punt de penal: un segur des dels onze metres.

Ha sigut l'únic tir a porta de tot el partit. Però suficient per a superar un equip que arribava en ratxa, amb quatre victòries i dos empats en els últims sis partits, i que li havia pres la mesura a Mestalla: els locals sols han guanyat en una ocasió en els últims cinc partits, i això que l'equip navarrés tan sols ha aconseguit eixir amb els tres punts de Mestalla en quatre ocasions en tota la seua història.

També et pot interessar