El valencià Juan Bernat, una de les novetats de la llista de Luis Enrique
El jugador de Cullera del París Saint Germain, Juan Bernat, a més dels valencianistes Rodrigo, Dani Parejo i Gaya, en la convocatòria d'Espanya per a disputar els partits classificatoris per a l'Euro 2020.
La presència del futbolista de Cullera, jugador del París Saint Germain, Juan Bernat, és una de les principals novetats de la convocatòria oferida per Luis Enrique per a disputar els dos primers partits de la fase de classificació per a l'Eurocopa 2020 contra Noruega i Malta.
Estan també en aquesta llista els valencianistes Josep Lluís Gayà, Rodrigo i Dani Parejo. Completen l'equip de 23 futbolistes homes com ara Sergio Canales, exjugador del València CF ara en la plantilla del R. Betis, Jaime Mata del Getafe o el sevillista Jesús Navas qui no estava en una convocatòria de la selecció des de 2014.
El primer partit dels homes de Luis Enrique en el seu camí cap a una competició que canvia de format i que tindrà 13 seus diferents en 13 països, entre ells l'estadi San Mamés a Bilbao, es disputarà el pròxim dissabte 23 de març a l'estadi de Mestalla.
El camp del València CF acollirà un partit que enfrontarà Espanya contra Noruega en el retorn del combinat nacional espanyol a Mestalla després de 14 anys. L'últim partit que va acollir l'estadi valencianista va ser l'any 2005 en un enfrontament classificatori per al Mundial d'Alemanya de 2006 que va finalitzar amb empat del combinat espanyol contra Bòsnia i Hercegovina.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
La grip es dispara a la Comunitat Valenciana i situa Alacant com la província amb més contagis d’Espanya
-
La revenja taronja contra el Saragossa, per À Punt
-
Els metges es manifesten a València després de quatre dies de vaga per a exigir la retirada de l’esborrany de l’estatut marc
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions