El València es desinfla a casa del líder (3-1)
L'Atlètic de Madrid ha capgirat el marcador, inaugurat amb un golàs d'Uros Racic.
Un València de més a menys al Wanda Metropolitano ha vist com l'Atlètic de Madrid ha capgirat amb solvència el golàs d'Uros Racic. Els matalafers continuen líders de la classificació mentre que els de Mestalla, que trenquen una ratxa de cinc partits sense perdre, no aconsegueixen allunyar-se del descens.
En la primera part, el València ha eixit combatiu i al minut 10 s'ha avançat en el marcador. Per primera vegada un rival s'avançava a l'Atlètic al seu estadi. El serbi Racic ha fet un xut potentíssim amb l'esquerra que, per l'efecte de dins cap a fora, ha sigut impossible per a Jan Oblak, que tot i estirar-se, no ha arribat a tapar l'escaire per on ha entrat.
Però amb el gol, els de Javi Gracia han endarrerit les línies i l'Atlètic ha arribat amb més insistència. En una treta de córner, Joao Félix, un dels més baixets, s'ha desfet del marcador i, amb la planta del peu, ha rematat per a ficar l'empat al marcador.
En la segona part, l'equip del Cholo Simeone ha demostrat per què és líder de la classificació. I un dels factors és tindre en la plantilla Luis Suárez, que amb un altre gol es col·loca com a màxim golejador de la Lliga amb dotze gols, els mateixos que el sevillista En-Nesyri. L'uruguaià ha arribat a línia de fons i ha ajustat el baló al pal llarg, impossible per a Jaume Domènech.
Amb el marcador en contra, el València s'ha afonat, ara mateix els dos equips estan a anys llum. L'Atlètic, en canvi, no volia sorpreses i ha sentenciat el partit per a tindre un final de partit tranquil. Marcos Llorente ha tornat a arribar a la línia de gol i li ha regalat, amb una passada arrere, el gol a Ángel Correa.
En l'últim tram de partit s'ha vist a l'equip madrileny més fresc, potser per no jugar Copa del Rei entre setmana, una competició en què el València tindrà un exigent compromís dimecres, quan s'enfrontarà al Sevilla.
Més llegit
-
Mor d’un infart el tècnic d'Emergències que va validar el primer missatge ES-Alert durant el 29-O
-
Un gos evita el segrest d'una dona a Polinyà de Xúquer mossegant un dels atacants
-
Dia de transició amb nuvolositat, que guanyarà força de vesprada
-
Tejero, incinerat a Xàtiva després d'una missa funeral limitada a la família
-
Canvis a partir del cap de setmana
-
El Consell acorda destituir la secretària autonòmica d'Emergències
Més vist
Més escoltat
-
26.02.2026 | 90 minuts
-
25.02.2026 | Joana Milian rescata la cuina tradicional de Morella amb ‘Receptes de la seua iaia’
-
25.02.2026 | ContrÀpunt
-
25.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
26.02.2026 | Cadena de valor | Els vehicles VTC, en contra del nou decret llei de la Generalitat
-
26.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part