André Almeida: "Quan no eres feliç en un lloc, les coses no ixen bé"
El jugador del València, cedit al Racing de Santander, parla en la seua presentació amb l'equip càntabre
Una de les últimes eixides del mercat de fitxatges del València CF va ser la d'André Almeida. El portugués ha sigut presentat este dilluns com a nou jugador del Racing de Santander, on estarà cedit esta temporada.
Almeida ha parlat sobre el seu pas en el conjunt de Mestalla. Assegura que "necessitava un canvi" perquè ho ha passat malament en els últims tres anys i que necessita jugar més, ja que a València "no aconseguia ser feliç".
El portugués s'ha sincerat sobre les seues sensacions. Considera que només va poder jugar amb comoditat en el primer any en el club amb Gennaro Gattuso. Diu que a partir del segon any alguna cosa va canviar i ell no estava còmode. "Quan no eres feliç a un lloc, les coses no ixen bé", ha matisat el jugador.
Sobre la situació del València CF, Almeida considera que és molt complicada i ha apel·lat a la relació de l'afició amb els jugadors i que no ha aconseguit sentir el calor del públic a Mestalla.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini