El València CF també pateix problemes de gol
Entre els tres davanters només sumen 12 dianes en Lliga.
El València té molts problemes aquesta temporada, però un especialment greu és el gol, o millor dit, la falta de gol. Els seus tres davanters, Maxi, Vallejo i Gameiro, sumen entre tots només 12 gols, els mateixos que, per exemple, ha marcat el suec Isak amb la Reial Societat o quasi la meitat dels 23 del pitxitxi Messi.
Especialment preocupant és el cas de Maxi Gómez, amb cinc dianes. Cridat a ser el davanter estrela de l'equip, fa quasi tres mesos que no marca i està signant els seus pitjors registres des que va arribar a Espanya.
Només cal comparar-los amb rivals de clubs teòricament similars com és el cas de Gerard Moreno del Vila-real, que amb els mateixos minuts ha marcat 16 gols; o el sevillista En-Nesyri, que ha anotat el triple de gols que el "charrúa" aquesta temporada.
Fins i tot els davanters dels tres equips que ocupen zona de descens, Kike de l'Eibar, Joselu de l'Alabés o Rafa Mir de l'Osca, han marcat més gols que Maxi esta campanya. Només Orellana, del Valladolid, està pitjor que ell.
La seua estadística, un gol quasi cada cinc partits, tampoc ix ben parada dins del vestidor del València. El seu company Manu Vallejo ha celebrat els mateixos gols que l'uruguaià eixint sempre des de la banqueta.
El caçador de Paisandú té 10 partits per davant per a afinar la punteria i recuperar el seu idil·li amb el gol.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina