El València CF inaugura "Passeig 1919"
Els esdeveniments continuen l'any del centenari per al conjunt valencianista.
El València ha inaugurat al Mestalla l’exposició anomenada “Passeig 1919”. Es tracta d’un recorregut fotogràfic al carrer que envolta l’estadi valencianista amb imatges que repassen el segle de vida del club. A l’acte acudiren exjugadors, familiars dels primers socis fundadors, el director general Mateu Alemany i el president del club, Anil Murthy.
Es tracta d'una exposició, segons va dir el màxim mandatari del club, "pensada perquè tots els fans de tot el món puguen conéixer millor la gran història del València CF". En la seua al·locució, Murthy va afegir: "Sabem que hem de millorar encara més, mirar cap endavant a tots els reptes que ens esperen, i ser valents i ambiciosos".
Durant el recorregut per l'exposició, Pep Claramunt, un dels mites del valencianisme, es va mostrar satisfet i orgullós. "El treball que dirigents, jugadors i afició hem fet durant els cent anys d'història continua traslladant-se de generació en generació", va declarar.
Un altre dels grans jugadors del València que no es va voler perdre l'acte va ser Roberto Gil, per a qui "este itinerari fotogràfic és preciós i està a l'altura del centenari que commemorem".
Història viva del valencianisme és també Miguel Tendillo, present en l'acte juntament amb altres jugadors com ara Ricardo Arias, Ferran Giner, Juan Cruz Sol o Paquito. "Som afortunats de poder viure el centenari i exposicions com aquesta són fonamentals perquè els més joves puguen conéixer les arrels del nostre club", va comentar Tendillo.
Moments i imatges emotives que reflecteixen el somni que van fer realitat els seus fundadors al mític Bar Torino. Entre els familiars dels primers fundadors del club que assistiren a l'acte es trobava el nebot net de Julio Gascó, Francesc Gascó: "Es tracta d'un acte molt emotiu i una exposició molt bonica que recorda una història quasi èpica dels primers iniciadors i de la història d'un club centenari".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant