El València cau 1-3 contra l'AZ Alkmaard en l'últim amistós abans de tornar a la competició
Als de Gattuso els han penalitzat les errades defensives
El València CF ha caigut per 1 a 3 contra l'AZ Alkmaard en l'últim amistós abans de tornar a la competició el pròxim dia 31 en el partit de lliga contra el Vila-real.
Les errades defensives de Paulista, Cenk i Gayà han possibilitat els tres gols de l'equip neerlandés que han sigut obra d'Odgaard i de Karlsson per partida doble. Abans de la primera part, Moriba havia posat l'empat a 1 gràcies a un remat de cap a centre de Foulquier, però el València ha sigut incapaç de transformar la resta d'oportunitats de les quals ha gaudit.
L'última ha sigut en el minut 90 amb un penal que Hugo Guillamón ha fallat.
Ara, el València ja es prepara per a la cita del pròxim dia 31, abans haurà de conéixer el seu rival en Copa del Rei, que eixirà del sorteig d'aquest divendres 23 de desembre.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor