Directes
Ara en la televisió
L'HORA FOSCA
Pròximes emissions
00:00
L'HORA FOSCA
00:30
LES CANÇONS DE LA NOSTRA VIDA (reemissió)
Esports

El València perdona, el Betis sentencia (0-1)

Pablo García marca l’únic gol del partit en el tram final i deixa el conjunt de Corberán sense victòria després de les dues primeres jornades

Pablo García celebra el gol davant la lamentació dels jugadors del València / Manuel Bruque (Agència Efe)

El València ha caigut contra el Betis a Mestalla en un partit igualat que s’ha decidit en els últims minuts. Després de l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena, l’equip de Carlos Corberán continua sense sumar la primera victòria de la temporada.

Els valencianistes han començat amb intensitat i han tingut les primeres ocasions, però amb el pas dels minuts el Betis ha anat guanyant protagonisme. A la segona part, el València ha acusat físicament l’esforç de la pressió i ha anat perdent força, una situació que l’equip de Manuel Pellegrini ha aprofitat per trobar més espais i córrer al contraatac.

Corberán ha intentat donar un impuls al seu equip amb un triple canvi al minut 55, amb l’entrada d’Ugrinic, Luis Rioja i Sadiq. El València ha reaccionat i ha disposat de diverses ocasions, però no ha estat encertat en els metres finals. Sadiq ha tingut la més clara al minut 85, però Valles ha evitat l’empat en l’un contra un.

Quan el 0-0 semblava el resultat més probable, el Betis ha colpejat al minut 83. Pablo García ha aprofitat una ràpida transició i ha culminat l’acció amb una gran volea que ha superat Dimitrievski i ha donat els tres punts als verd-i-blancs.

Tot i la derrota, Mestalla ha presentat una bona entrada. 45.472 espectadors han assistit al partit, una xifra destacable tenint en compte que es tractava d’un partit entre setmana i en ple mes d’agost.

El València haurà de buscar ara la primera victòria a Riazor, davant el Deportivo de la Corunya. Després, els de Corberán tornaran a Mestalla per afrontar un dels grans reptes del calendari: la visita del Barça.

També et pot interessar