El triple problema que li ve a Bordalás
Carles Soler i Thierry Correia s'uniren a Gayà en la llista de baixes de l'equip durant el partit contra el Reial Madrid
La derrota del València CF contra el Reial Madrid va ser doble pel fet que el club de Mestalla va perdre dos jugadors importants en l'onze titular de Bordalás, que es van unir a la baixa d'última hora de Gayà per a l'encontre.
El lateral no va superar les molèsties musculars que arrossegava del partit amb la selecció de fa dues setmanes i va haver de perdre's el partit contra els madrilenys.
El segon dels problemes que li venen a Bordalás és Carles Soler. El migcampista es va haver de retirar del terreny de joc en el minut 12 després d'una acció amb Casemiro. El valencià es va portar les mans a les lumbars i va haver de deixar el camp amb aparents gestos de dolor.
El tercer problema és Thierry Correia. El portugués va notar una punxada a l'abductor i va ser substituït per Lato.
Amb aquests tres problemes afegits, el València encara una setmana amb dos partits difícils més per disputar. Primer, el dimecres en el Sánchez Pizjuán contra el Sevilla. El segon el dissabte, a Mestalla, contra l'Athletic Club. Només les proves determinaran si algun d'aquests jugadors pot arribar als encontres de la setmana, però tot fa preveure que els els perdran.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes